Страницы

Опис досвіду

Автор досвіду.
Лаврьонова Ірина Пилипівна, вчитель початкових класів

Провідна наукова ідея:
розкриття проблеми впровадження технології інтерактивного навчання на уроках в початковій школі, створює найсприятливіші, комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуватиме свою успішність, інтелектуальну спроможність. Застосування різних форм і методів інтерактивного навчання, орієнтованих на шкільну практику, що стимулюють пізнавальну активність
Актуальність  досвіду:
Створення ситуації  успіху в навчальній діяльності школярів – це проблема, до якої все частіше звертається сучасна педагогічна наука. Ця проблема зацікавила і мене. Працюючи чимало років у школі, я розумію, що однією з важливих цілей навчання є розвиток особистості кожної дитини. А це можливо тільки тоді, якщо навчання і виховання сприятиме розвитку дитини, буде приносити їй радість пізнання, викликатиме у неї інтерес до навчання. Найбільш ефективними, на мій погляд, на сьогодні є інтерактивні методи навчання. Ми повинні виховувати громадян, які вміють самостійно і критично мислити, чітко висловлювати ідеї, ефективно спілкуватися, бути відкритими до  нових ідей, брати на себе відповідальність, отримувати задоволення від навчання. Розв’язання цих актуальних проблем вважаю можливим лише на основі впровадження нових педагогічних технологій, спрямованих на всебічний розвиток дитини. Саме інтерактивні  методи цілком відповідають потребам сучасності. 
         Вивчивши багато літератури з теми «Створення ситуації успіху», стверджую, що обрана тема є актуальною для освіти в умовах впровадження Державного стандарту. Сучасний етап розвитку системи освіти в Україні характеризується освітніми інноваціями, спрямованими на збереження досягнень минулого і, водночас, на модернізацію системи освіти відповідно до вимог часу, новітніх надбань науки, культури і соціальної практики. Характерною особливістю цього періоду розвитку педагогічної освіти є пошук нових форм,  змісту, методів і засобів навчання; розгортання широкої експериментальної роботи, спрямованої на впровадження освітніх інновацій на засадах сучасної філософії освіти.
Отже, актуальність цієї педагогічної ідеї полягає в тому, що її використання сприяє:
-  підвищенню результативності навчання;
-  зростанню продуктивності уроку;
-  розкриттю творчих здібностей кожного учня;
-  стимулюванню до самовдосконалення;
-  внутрішньому задоволенню навчальною діяльністю.
        Відповідно до Нового Держстандарту інтерактивні методи навчання є найбільш цікавими і ефективними. Під час інтерактивного навчання учень стає не об'єктом, а суб'єктом навчання, він відчуває себе активним учасником подій і власної освіти та розвитку. Це формує у школярів внутрішню мотивацію до навчання та спонукає їх до саморозвитку та самоспостереження
Тому постає проблема пошуку ефективних методів навчання молодших школярів, пошуку таких форм проведення уроку, які захопили б, принесли радість і задоволення, активізували пізнавальну діяльність учнів на уроках, привели до шляху успішності.


Комментариев нет:

Отправить комментарий